II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2014-10-21

Kule swietlne / Ball of light

Zainspirowal mnie kiedys film z Youtube ktory goraco wam polecam.
 Denis Smith opowiada w nim historie o swoim zyciu
oraz wyzwoleniu sie z nalogu dzieki fotografii.

Film pokazuje jego przepiekne i bardzo interesujace dla mnie zdjecia z kulami swietlnymi, ktore sa wykonane z niesamowita precycja.

Poniewaz lubie eksperymentowac, odkrywac nowe rzeczy,
postanowilam sprobowac swych sil rownie z w malowaniu swiatlem.

Nie jest latwo uzyskac piekny regularny ksztalt, ten jak widzicie musze
pocwiczyc wiecej.
Na pewno nie jest to moja pierwsza ani ostatnia proba :)
Znajac moja uparta strone osobowosci, bede dazyc do perfekcji :))))



Milego dnia

5 komentarzy:

Bas. pisze...

heel mooi zo op het strand,het geeft een heel speciale sfeer.

N. ze Szwecjobloga pisze...

Wow! Baaardzo efektowne!

Mamsan pisze...

Kule sa swietne! Fajna rzecz i ciekawy temat. Dzieki za film ktory z przyjemnoscia zobacze. Milego dnia. M

ewarub pisze...

Ale fajne!
Ja, z kolei, zachwyciłam się zdjęciami ze szklaną kulą, obeszłam już wszystkie możliwe sklepy w okolicy i nawet w internecie nie umiem znaleźć podobnej ;-(

http://www.afoto.eu/works/projects/glass-ball-project/

Sylwia Grabinska pisze...

wow, Ewa piekne te zdjecia ze szklana kula. No to teraz ja bede polowac na taka, tylko gdzie taka duza mozna dostac????????


wszystkim dziekuje serdecznie za wpisy zachecam goraco do ponownego odwiedzenia mojego bloga


pozdrawiam goraco