II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2015-09-28

Foto wycieczka do Dovre / Foto trip to Dovre Mountain / Fotoresa till Dovre


Mojemu Wikingowi juz od dawna chodzilo po glowie by sie wybrac do Dovre
w celu sfotografowania pizmowolow.
Z nimi mialam zaszczyt sie spotkac w zeszlym roku i nie powiem, narobily mi niezlego strachu.
Pomimo iz to male (niskie) bizono podobne stworzenia, 
to wywarly na mnie piorunujace duze wrazenie. A najwieksze chyba ich masywne poroze.



Kolorki na wzgorzach przepieknie jesienne. 
Czerwono-pomaranczowo-zolte. 
Dodam tylko dla ciekawosci ze mieszkam na wybrzezu 
i u nas takiej slicznej kolorowej jesieni nie ma.
Zamiast zloto-zoltych lisci mamy je bardziej brazowo-zolte a czerwieni jak na lekarstwo.




zaopatrzeni w lornetki i ciezkie dziala wyruszylismy na wzgorza.
Przedreptalismy tak kilka godzin, ogolnie przeszlismy ponad 10km.
Ja poddalam sie po kilku godzinach



ale nie moj Wiking. 
On podreptal w sina dal by szukac dalej pizmowolow 
a ja z bolem w nogach wrocilam do samochodu.


 w drodze do samochodu troche fotek okolic







w oddali widac osniezone stoki gory Snøhatta


a tak wygladaja pizmowoly :)


Czasem oplaca sie byc upartym

1 komentarz:

miss-cherry pisze...

Zdjęcia cudowne. Pięknie to wygląda. U nas jeszcze nie widziałam takich kolorów. W większości dominuje jeszcze zieleń.