II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2017-11-11

Czas sztormow i niepogody / The stormy season / Stormsäsong / Storm sesong


No to zaczely sie nam sztormowe, dzdzyste, zimne i wietrzne dni.
Dni ktore nie sa dla mnie latwe. 
Brak swiatla, slonca powoduje u mnie duzy spadek energii.
Ziewam, jestem spiaca i przygnebiona.
Na nic checi i ochoty.
 Za oknem snieg z deszczem, grad i wyjacy wiatr.
Migreny i bole glowy to moja zmora jesienno-zimowych sztormow.

Nie lubie listopada, a grudzien zreszta tutaj nie lepszy.
Boze Narodzenie juz od 3 lat deszczowe i sztormowe to samo z Nowym Rokiem.


Niedlugo moje urodziny, 
ktore zapewne spedze w zaciszu 4 scian.
Nie obchodze ich juz od tak dawna.
A moj partner... 
hmmm chcialabym, by mial czasem wiecej fantazji i checi
 by gdzies wyjsc i razem spedzac czas. Chociazby wlasnie od duzego swieta.

Tymczasem On przepadl w wirtualnym swiecie :(
Czasem przeklinam te wszystkie portale spolecznosciowe, one zzeraja czas
rujnuja zwiazki... nie rozumiem jak mozna sie tak zapasc w tym cholerstwie,
by zapomniec o normalnym zyciu.

Zapomniec o swym patrnerze, ktory siedzi obok i czeka na rozmowe,
jakies cieple slowo, gest...

Czuje sie przezroczysta,

 a widok przyklejonego telefonu do rak partnera wywoluje u mnie szal!

Jest mi cholernie smutno z tego powodu. 





Mam nadzieje, ze te gorsze dni mina,
wyjdzie slonce
moj partner sie obudzi!
i wszystko wroci do normy.


trzeba miec nadzieje, by nie dac sie zwariowac.



3 komentarze:

Izabelka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Izabelka pisze...

Życzę Ci by dobry nastrój, samopoczucie, zdrówko przyszło do Ciebie szybko i zostało skutecznie :-) Piękne zdjęcia robisz. A partner, może kombinuje jakiś prezent dla Ciebie i dlatego tak tam siedzi?
Od częstego zaglądania co tam na FB już się odzwyczailam. Człowiek szuka i czeka nie wiadomo na jakie sensacje, a prawdziwe życie toczy się obok. Portale to mialkosc i mizeria, choć dzięki nim mam w zanadrzu cenne kontakty z ludźmi.

Ściskam i przytulam. Partner się ocknie, zobaczysz.

Sylwia Grabinska pisze...

Dziekuje Izabelko za slowa otuchy.
Byle do wiosny

Pozdrawiam cieplo
Sylwia