II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2012-04-14

Pada, pada snieg. Cholerny snieg!!! (Dzis bez tlumaczenia!)


Wczoraj bylo ladnie , slonecznie, wiosennie.
Nawet zdazylam pograbic zeszloroczne liscie, bo
snieg nam sie zaczal w duzej mierze wytapiac.
Z moim Hunterem doprowadzilismy do porzadku
zdziczale krzaki, a wlasciwie dosc sporych
rozmiarow drzewa - bulgarskie bzy.
Powycinalismy dzikie pedy, troche kosmetycznych
 zabiegow, by nadac drzewkom krztaltu.

Wiem, wiem takie rzeczy to sie robi na jesien.
Niestety jesienia sie przeprowadzalismy do
nowo zakupionego domu i na krzaczki, drzewa
czasu nie starczylo.

Trzeba wiec bylo to powycinac teraz, a ze
z utesknieniem czekam na wiosne, to i wiosennych
porzadkow w ogrodzie mi sie zachcialo bardzo.

A dzis!!!! a dzis SPADLO NAM 20 cm SNIEGU!!!!!

I pytam sie po co mi TEN CHOLERNY SNIEG?????


... a bylo juz tak pieknie !!


Zrozpaczona ja :(

2 komentarze:

bustani pisze...

Widać, ze pogoda szaleje, ale tak jak u Ciebie to naprawdę przesada. Współczuję.

Espresso pisze...

Ojej,ja nie byłabym szczęśliwa w miejscu,gdzie jest taka długa zima...

Na rozgrzanie zapraszam do mnie i mam nadzieję,że już niedługo u Ciebie wiosna zagości :))
Pozdrawiam.