II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2018-01-28

nowy Rok-Nowe Plany / New Year - New plans / Nytt År - nya planer


Przygotowania do następnej wystawy.
Tym razem to wystawa prywatna w Muzeum.

Oj, niełatwo jest wybrać zdjęcia do wystawy, niełatwo!
a jeszcze trudniej do pokazu na wielkiej scenie.

Cos zaczyna sie dziac w moim zyciu fotograficznym i to w dobra strone.
Nie dawno zostalam zapytana, czy nie chcialabym poprowadzic godzinnej prelekcji 
na 3 dniowym festiwalu fotograficznym  w Trondheim.
Tak Moi Drodzy, bede stala na scenie !!!

Najpierw byla radosc, ze w koncu zaczynam byc widoczna tu w Norwegii,
i ze chca mnie na scene, 
a potem byl strach, jak ja dam rade! 
Bo najgorszym wyzwaniem dla mnie jest jezyk.
Dzis juz ochlonelam i mowie sobie: zgodzilam sie to musze wydusic z siebie wszystko 
i pokazac najlepsze swoje zdjecia, przygotowac sie dobrze 
z nadzieje ze wyklad wypadnie pomyslnie.

Mam nadzieje, ze to otworzy mi "drzwii" do kolejnych marzen i celow.
A na pewno przyblizy mnie do innych slawnych fotografow, ktorzy wystapia na tym festiwalu.








Kilka dni temu otrzymalam maila od Travel Chanel 
z propozycja do castingu do programu 
"Jestem z Polski". 
Jak oni mnie znalezli???? 
W kazdym razie fajna sprawa, tyle ze 
niestety musialam odmowic, 
bo termin nadeslania materialow do castingu byl zaledwie kilka dni.
A ja siedze po lokcie nad innymi projektami.

Moze sie odezwia jeszcze kiedys...
zobaczymy.




A juz za niedlugo, tygodniowy wyjazd na Lofoty!!!
Warsztaty krajobrazowe i portretowe z Dariuszem i Adamem
Bedzie nas 12 osob, wiekszosc Polakow.
Nastawiam sie na mnostwo fantastycznych zdjec w plenerze, 
odwiedzenie miejsc w ktorych jeszcze nie bylam,
duzo dobrego humoru i zabawy.



tym czasem zycze Wam przyjemnego dnia!



  

2018-01-01

Happy New Year


Kochani, dzis pierwszy dzien Nowego Roku.
Zycze Wam by ten Nowy Rok 
przyniosl duzo usmiechu, radosci, 
zdrowia i pomyslnosci
by nie zabraklo nam wiary w lepsze jutro.

Spelnienia marzen

SZCZESLIWEGO 2018 ROKU !!!




Ps. Te piekne zimowe widoczki przywiozlam ze Szwecji,
 gdzie spedzilismy swieta z przyjaciolmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...