II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MAKRO-KOSMOS


2012-09-15

Las / Forest / Skog



Wczoraj mielismy potworny sztorm.
Wialo i padalo przeokropnie, juz nie wspomne
ze deszczowo mamy od nie pamietam kiedy.
Dzis rano wstalam i jak tylko zobaczylam ze swieci slonce
pognalam czym predzej do lasu, wzielam ze soba
oczywiscie aparat ale rowniez wiaderko i zbieraczke do jagod.
W lesie spotkalam malego ksiecia zakletego w miniaturowa zabke,
zajaca ktory mnie niezle wystraszyl gdy zbieralam jagody,
troszke ptactwa i... innych zbieraczy jagod i borowek :)

Dobrze ze w tym roku obrodzilo ladnie wiec nie trzeba bylo obawiac
sie konkurencji w lesie :)

Nazbieralam ok 15 litrow jagod, teraz trzeba to jagodowe zloto
wyczyscic, czesc zamrozic, czesc na przetwory :) a czesc...
upieke ciasto  z jagodami :)

Mam nadzieje ze pogoda utrzyma sie do jutra, bo z moimi przyjaciolmi
zamierzam wybrac sie na GRZYBY :)
 
 




 
 

 
 
 
Starczylo nawet na pyszny koktail jagodowy.

Mniammmm!!!
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...