II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2010-11-14

Nadchodzi zima / Winter is komming / Vintern är på väg

Zatoka pokryta jest juz calkowicie lodem (ok.10cm).
Juz nie dlugo bedzie mozna zaprzasc psiaki do sanek :)
Morze sie schladza, pod koniec listopada bedzie tu
gruba wartwa lodu. Nadchodzi zima!
Dlugi okres ciemnych dni, opadow sniegu, braku slonca.
Brrrrr byle do wiosny.

6 komentarzy:

Espresso pisze...

Zimno na tych zdjęciach,ale są cudowne :D
Świetny pospis z aparacikiem:)

Sylwia Grabinska pisze...

Dzieki Espresso za czeste odwiedziny i komplementy :)
Troche sie umordowalam z podpisem, ale juz wiem jak mozna stworzyc wlasny wzor "pedzla" - ja dopiero raczkujace jesli chodzi o PS.

Pozdrawiam z ZIMNEJ Szwecji

bradley pisze...

Pikne zdjęcia, tylko jakoś chłodem z nich wieje ale chyba o to chodziło.
pozdrawiam.
P.S.
a w Małopolsce dzisiaj prawie 20 stopni było :-)

Sylwia Grabinska pisze...

Przy -7, stalowoszrym niebie, slonca i ciepla wskrzesic sie nie da.
A swoja droga, niezle wymarzlam dzis robiac te zdjecia, wialo strasznie!

Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

Espresso pisze...

Ja w PS też raczkuję,pędzlami się jeszcze nie bawiłam,jedynie czcionki powrzucałam,jakieś filtry i akcje.

P.S...i miało być podpis,a nie pospis ;)

Mamsan pisze...

Piekne zdjecia...! wszystkie mi sie podobaja... a co do zimy to zawitala do nas dopiero dzisiaj, spadlo sporo sniegu i mroz przyszedl. Zobaczymy na jak dlugo zostanie... :-)

Pozdrawiam cieplutko. M