II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MAKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2011-03-20

A Sw. Mikolaj to gdzie? / Where is Santa? / Var är St Nicholas?

Poniewaz Samowie dokarmiaja swoj dobytek
nie predko sie od nas wyniosa.
To byla mala jedynie grupka reniferow,
cale to wielkie stado ( ok 500-700 szt.)
spacerowalo rozproszone gdzies po lesie.

2 komentarze:

Ina pisze...

Mysle, ze skoro je teraz dokarmiaja ,to znaczy ze juz wkrotce wyrusza w gory. Wedrowka trwa kilka tygodni i w pierwszej polowie kwietnia przechodza obok mojego siedliska renifery kilku rodow .Widok niesamowity - kilka tysiecy reniferow w jednym stadzie!!! Moze to wlasnie te renifery?
Pozdrowionka

sasfoto pisze...

Fina bilder på tomtens dragare!
/SA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...