II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2011-11-28

Recznie robione / Hand made / Handgjorda

Tak dzis wygladal moj stol kuchenny.
Znalazlam w koncu troszke wolnego czasu
i postanowilam zrobic dekoracje na werande.

Wczesnym rankiem wyszlam do lasu na spacer
 z moimi czlapuchami i nazbieralam duzo mchu,

galazek jagod,


galazek borowki oraz szyszki

Wyciagnelam moje farby akrylowe,


troche srebrnej farby,

troche czerwonej,
 troche drutu,
 czerwonych ozdob,
duza doniczke i...



oto on w duzej donicy




ozdabia moja werande


a to troche mniejsza wersja
na schodki

6 komentarzy:

Unknown pisze...

underbart vackra arrangemang :)

ithija pisze...

Bardzo fajne i oryginalne stroiki:)

Unknown pisze...

pomysl na 6 ;)

Torunn pisze...

Så flink du er! Vakkert :))

kassiiaa.blogspot.com pisze...

o bardzo ładnie :D
JA też mam zamiar zabrać się w tym roku za taki stroik i nawet mam już pomysł :) tylko muszę znaleźć wolną chwile :)

Jak dla mnie 6 :) Bardzo ładny :) Pozdrawiam

Nadezda pisze...

Super !!!!!!!