II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2013-01-10

Prezent od Esther / Esther's gift / Esthers present

Moja kochana i przesympatyczna sasiadka Esther (ponad 80-letnia)
zrobila dla mnie karte swiateczna i pudelko zapalek
ktore przyzdobila wlasnorecznym haftem krzyzykowym
(tak to sie chyba nazywa???)

Z podziwu nie moglam wyjsc bo to bardzo drobniutki haft,
krzyzyk ma zaledwie 1mm.

Mam nadzieje ze moje oczy, rece i rozum w wieku 80 lat
beda tak samo sprawne jak jej.

Esther, zycze Ci duuuuuzo zdrowka, slonca i radosci
zyj nam dlugo i szczesliwie.

Slicznie dziekuje Esther za ten wspanialy i bardzo osobisty
prezent dla mnie.
To byla naprawde bardzo mila niespodzianka dla mnie.
Juz sie nie moge doczekac wiosny i naszych spotkan
w ogrodzie


1 komentarz:

Espresso pisze...

Cudowny prezent :))