II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2013-04-30

Mummmsss!!!




Ogolnie reklam nie lubie, ale
zrobie wyjatek i polece wszystkim
przepyszne LODY Grycana
Cena moze nie najnizsza, ale Warta grzechu :)

Mialam przyjemnosc objadac sie tymi lakociami
podczas mojej krociutkiej wizyty w Polsce.

Od wyboru, do koloru
nawet dla bardzo
wybrednego podniebienia.

Konieczna bedzie REWIZYTA :)
juz sie nie moge doczekac kolejnego wyjazdu
 
 
A takie lakocia sobie wybralysmy.
Postanowilysmy ze kazda z nas wybierze inny smak,
by moc potem posmakowac .

ten najwiekszy deser jogurtowo, malinowy z lodami i bita smietana oraz  biszkopcikami wybrala moja przyjaciolka,
kolejny to czekoladowy przysmak mojej mamy, oczywiscie z lodami i bita smietana z dodatkiem bezowej ozdobki,
nastepny to truskawkowa roskosz mojej cioci, do tego rowniez lody, bita smietana i wafelek
a ja mialam ochote na kwasne (smaku ktorego tu w Szwecji bardzo mi brakuje), wiec wybralam deser kiwi, z lodami mietowo-cytrynowymi z bita smietana i rurkami czekoladowymi
 
 
Ten naprawde byl OGROMNY :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Panie Grycanki tez wygladaja pysznie,takie dorodne oraz piekna bardzo mama corek.Pozdrawiamy Sylvia&Kenji.W Sapporo nareszcie slonce!