II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2013-12-01

No i mam!!! / I have it! / Fick en!!!


Olle DZIEKUJE, jest piekna!!!

Tesciu Olgi zalatwil mi expresowo drzewko przed domek.
Mam, mam, mam i ciesze oko od dzis...

A poniewaz ciemnosci egipskie u nas ostatnio juz
w okolicach godz. 15.00
wiec taka mala rzecz, jak oswietlona choinka przed domem przy tych mrocznych klimatach, to balsam na dusze i skolatane serducho

:))


W nocy spadlo nam troche sniegu i zrobilo sie duuuuzo jasniej
Niestety zaczyna paskudnie wiac i zastanawiam sie
jaka to pogode znow nam przydmucha.

Byle nie plus na termometrze, bo znow bedzie slisko :(


  

5 komentarzy:

Arnfinn pisze...

So nice it is :)))))

Kees pisze...

Hallo Sylwia, dat ziet er weer super uit, we gaan we een gezellig en feestelijke maand te gemoed.
Groet Kees

Anonimowy pisze...

Och, dom masz jak z bajki!

Izabelka pisze...

Ślicznie...

zośka pisze...

Choina cuda ale dom jeszcze cudniejszy!