II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2014-02-25

Umrzec bogato / To die richly / Att dö rik




Dzis wyszlo slonce!!!!!
wszakze nie na dlugo, ale wystarczylo by mnie zmobilizowac,
by wyjsc na powietrze,
nawet przy tym paskudnym dzisiejszym wietrze.
2 godziny wystarczyly by przemarznac do kosci, ale warto bylo!
Warto bylo wystawic twarz do slonca :)

Ubralam sie w nieprzemakalne (bo odwizl jak diabli)
 i pognalam z aparatem do lasu szukac oznak wiosny.

Znalazlam mchy i porosty, topniejace lody i snieg...
Zatoka wciaz zamarznieta, ale jakis 1 km od brzegu widac juz wode.

Odtajamy! Uffff


Ale znalazlam cos co przykulo moja uwage niemalze od razu.

Ta biedna pszczolka chyba sobie pomylila pory roku i przyplacila to zyciem.

Mnie zas zaciekawilo to cos blyszczace pomiedzy jej konczynami.
Dopiero w domu na komputerze moglam zrobic powiekszenie
i zobaczyc to z bliska.

I co widze? Pszczolka umarla bogato z DIAMENTEM w "dloniach"

:)

ironia losu...
 





A jakis metr dalej kolejna martwa pszczolka.
Hmmm a moze to byla  zazarta walka na smierc i zycie?
Walka o diament?

4 komentarze:

Arnfinn pisze...

Ja noen er uheldig med timingen for når det er på tide å våkne etter vinteren :) Men uansett så ble bildene bra :)Misunte deg muligheten for å være ute i frisk luft i dag :)

stiefbeen pisze...

je hebt er nog wel mooie foto,s van kunnen maken.

N. ze Szwecjobloga pisze...

Jestem pod wrażeniem zdjęć!

Malgorzata Ingstad pisze...

Uwielbiam troske o malutkie zycia. Jak milo, ze zastanawiasz sie nad zyjatkiem. W mojej Gdyni po sniegu juz dawno nie ma sladu i mamy wiosne. Niestety niedlugo wracamy do Norwegii - a tam jeszcze pogodowo bardzo roznie Cieplo pozdrawiam