II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MAKRO-KOSMOS


2014-06-23

Akt

Na dworze zimno a ja w domu krzatam sie miedzy kartonami
do przeprowadzki.

Stresss, Stresss, Stresss!!!
Postanowilam wiec uspokoic moje skolatane nerwy malowaniem.
Udalo mi sie chociaz na dzis.
(wypociny to kopia z internetu, nie pamietam autora, wiec przepraszam.
 Pierwszy raz malowalam czlowieka wiec proporcje moze nie najlepsze,

no coz... trzeba bedzie potrenowac wiecej. W kazdym razie widac ze to czlowiek heheheh)

Tym czasem:

zostalo jedynie 3 tygodnie, by dopiac wszystko na ostatni guzik.
Na szczescie wszystko jakos idzie (powoli) ale do przodu.

Tak kochani, zmieniam miejsce zamieszkania
a wlasciwie to zmieniam  KRAJ zamieszkania.

Od 15 lipca bede nadawac juz z... NORWEGII.

Decyzja ta nie przyszla tak z nienacka, bo dojrzewalam do niej
az ponad 10 miesiecy.
I w koncu trzeba bylo wybrac: TU czy TAM.

Wybralam TAM, bo... lubie zmiany, lubie poznawac nowe rzeczy, ludzi itd
Lubie przygode. Poza tym zawsze kochalam klimaty norweskie,
no i teraz bede miec ALL IN ONE i w dodatku na co dzien :)


Slonca i cieplej pogody dla Was i dla siebie zycze :)


3 komentarze:

Espresso pisze...

Masz talent,piękny akt.
Przeprowadzka?życzę szybkiego zadomowienia w nowym kraju i dużo słoneczka :)

bradley pisze...

Baaardzo udanie!!!
Powodzenia na "nowej drodze"...
Pozdrawiam :-)

Arnfinn pisze...

Så fine ord og du har virkelig talent for å tegne og male. Håper du fortsetter å bruke det talent og få til mye vakkert i fremtiden. Solen kommer, og med den vil det også være varme. Det gjør dager til noe fint, og mange nye opplevelser vil skje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...