II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2015-08-04

22 stopnie dzis! Szok / 22 degree today, shock! / 22 grader, chock


Te przecunde maki, a wlasciwie ich nasionka dostalam jakies 2 lata temu od ogrodnika Pär'a
ze Szwecji. Wysialam je dopiero w tym roku, bo rok temu bylam zajeta przeprowadzka tutaj.

No i wyrosly, przepiekne okazy na 150cm wysokie.
Nie wiem czy sa to jedoroczne maki, czy stale. Niestety nie pamietam ich nazwy.
Mam wielkie marzenie by ta pogoda w koncu sie poprawila, bo BARDZO bym chciala z nich zebrac nasionka.
Jesli deszcz bedzie ciagle padac jak pada do dzis, to pewnie mi kapsulki zgnija
od tej wilgoci. A chyba bym tego nie przezyla, bo wysialam wszystko co mialam.
Dodam ze przy tej paskudnej aurze udalo mi sie wychodowac tylko 3 dorodne sztuki.
Dzis przegladajac moje skrzynie gdzie wysiewalam maki, zauwazylam ze 2 inne sadzonki wzeszly mi na jakies 2 cm. By je uratowac, chyba bede zmuszona przeniesc do doniczek i postawic w domu na okno.


Dodam jak w tytule ze bylo dzis az 22 stopnie celciusza. 
Dosc duszno bylo jak na tylko te 22 stopnie, bardzo cieple powietrze, pochmurnie.
ale chociaz nie padalo :)




jak widzicie czasem swieci slonce!!!
Tak, wychodzi zza chmurek by sie podraznic i zmyka czym predzej.






Potem troche popada, i znow slonce.


chyba czas sie przyzwyczaic mi do tej pogody...
jakos nie moge...


milego dnia.

Brak komentarzy: