II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MAKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2016-11-25

Swiatlo jesieni / the light of autumn / Ljuset i höst


Coraz trudniej znalezc mi czas na pisanie bloga :(
nad czym ubolewam.
Bylam tez zmuszona pozostawic fotografowanie i zdjecia na inny czas bo powtornie nabawilam sie bolesnego zapalenia teczowki. Oko musialo odpoczywac.
Wciaz biore leki i jest juz lepiej, ale BARDZO ograniczam czas przed ekranami.



W ostatnim miesiacu mialam strasznie duzo pracy nad zdjeciami do roznych norweskich  
przydorniczych konkursow fotograficznych.
Na szczescie juz po wszystkich, zdjecia wyslane i nie ma odwrotu. 
Teraz musze czekac na wyniki.
Bylo by fajnie jesli moje zdjecia znalazlyby jakies uznanie.

  Wcale to nie takie latwe jakby sie wydawalo, 
bo wybor zdjec nie jest prosty, trzeba byc bardzo krytycznym wobec siebie 
i umiec wybrac te NAJLEPSZE zdjecia 
pod wzgledem technicznym jak i wizualno-estetycznym.

Wiekszosc konkursow nie dopuszcza manipulacji zdjec, nie zezwala na fotografie zwierzat domowych, hodowlanych czy tez w "zamknieciu"
Zdjecia musza miec odp wielkosc, nie zezwala sie na przycinanie zdjec wiecej niz o 30%
wszystkich tych regul trzeba sie trzymac, by nie zostac zdyskwalifikowanym.

To moje pierwsze powazniejsze konkursy fotograficzne w zyciu, 
wiec wszystko dla mnie nowe, ale mam nadzieje ze te nastepne pojda mi latwiej.

Tymczasem dzieke sie z wami jesiennymi fotografiami.
Dwie pierwsze fotografie to komponent 2 zdjec.
Dlaczego tak? bo nie zawsze mozna miec obok siebie dwa interesujace elementy przyrody.
Wole wiec zrobic 2 odrebne zdjecia i je razem polaczyc, 
niz niszczyc przyrode, np. zrywajac rosliny, by przeniesc je na dogodniejsze miejsce
by otrzymac inetresujacy kadr.








milego dnia

i juz pedze do pracy, bo znow sie zrobilo pozno !!!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...