II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MAKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2017-09-07

Gorskie wedrowki / Hiking


Postanowilam dzis sie wdrapac wysoko.
Po to by, udowodnic sobie ze dam rade. 
Nie jestem fanka gorskich wycieczek, bo mnie strasznie mecza, 
kondycja do bani!
W dodatku te norweskie szlaki sa dosc strome w podejsciach
i daja niezle popalic.

Ale dzis mialam wolne, i duuuuzo czasu.
Zabralam ze soba aparat, statyw, kilka objektywow i oczywiscie wode.





Widoki z gory byly wspaniale.
Widzicie te 2 kominy w oddali? Wlasciwie to nie kominy a anteny.
To byl moj cel wedrowki dzisiejszej.



Niestety pogoda sie pogarszala,


Mgla gesta zaczela sie scielic i nie bylo widac stoku.
Nie zamierzalam ryzykowac. 
Zaczelo byc wilgotno, wiac zimnym wiatrem, wiec postanowilam wrocic do domu
a moj cel zostawic na inny bardziej pogodny dzien.


W drodze podrotnej spotkalam stado siewnic.
Wyczytalam, ze mozna je zobaczyc/spotkac w Norwegi tylko w okresie ich migracji,
jesiennej wedrowki na poludnie.


Ci ktorzy obserwuja indeks zorzy polarnej, 
wiedza zapewne ze Zielona Dama wlasnie szaleje na niebie juz od wczoraj.
Niestety u nas pochmurnie i na spektakl nocny trzeba bedzie poczekac 
az sie wypogodzi.
Ma tanczyc na niebie do niedzieli, 
wiec trzymam mocno kciuki, by mozna bylo
cos wkrotce sfocic.


Milego weekendu


2 komentarze:

zośka pisze...

pierwsze skojarzenie, ze wyglądasz jak "Mickiewicz na Judahu skale" ;)
a zdjęcia jak zwykle cudne!

Sylwia Grabinska pisze...

Oj, zacne masz skojarzenia :)
Dziekuje i pozdrawiam cieplusio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...