II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2018-10-18

Moja pierwsza wlasna strona internetowa / My first own website / Min första egen hemsida



No tak, w ferworze tych wszystkich projektow, 
prac, innych zamowien i zwyklej normalnej codzinnej pracy
zapomnialam sie podzielic wazna dla mnie informacja.

Otoz, od dawna marzyla mi sie wlasna strona internetowa,
ale ze nie mialam zielonego pojecia jak sie do tematu zabrac, 
z roku na rok odpuszczalam sobie temat.
Zlecienie takiej uslugi kosztuje sporo
 i jakos zawsze wolalam taka kase przeznaczyc na cos innego. 


Ale... 
w tym roku postanowilam, ze
 SAMA sobie 
stronke stworze.

Jak wspomnialam na poczatku, nie mialam i wciaz nie mam na ten temat zielonego pojecia.
Tzn moze jakies niebieskie pojecie juz teraz mam...
ale do zielonego baaaaardzo mi daleko :)
(hehe az mi zal tych ktorzy tekst beda sobie tlumaczyc za pomoca google)


Trzeba bylo mi czytac, ogladac filmiki i sie doksztalcac.
Dlugie godziny sleczenia przy komputerze.
Pomoglam sobie gotowymi szablonami, ktore webbilder polecal.
Oczywiscie nie bylabym soba, gdybym nie wcisnela w szablony swoich 5 groszy.
No bo przeciez miala to byc MOJA stronka, co nie?

Ale by juz nie przeciagac, 
poty ogromne wylane,
nerwy i przeklenstwa lecialy po scianach az szyby drzaly,
mialam ochote tym pierdyknac i dac sobie spokoj raz na zawsze.
Ale wiedzialam ze temat wroci.

Ci co mnie znaja, to wiedza ze uparty babsztyl jestem
 i szybko sie nie poddaje.

I cale szczzesci bo dzis duma mnie rozpiera :)
A CO!

Zrobilam, mam, jestem Wielka :)

Oczywiscie nie wszystko jeszcze hula jak powinno, 
bo sie okazalo ze wersja mobilna jest rozchwiana,
a ja nie mam pojecia jak to naprawic.
Ta opcja wydaje sie byc automatyczna.
Bede musiala skontaktowac sie z dzialem technicznym moze mi pomoga w temacie.

Takze kochami, ogladajcie stronke na komputerze :)
(na razie, dopoki tego nie ogarne)

Oczywiscie jeszcze cichutko wspomne,
 ze jesli ktos jest zainteresowany kupnem jakiegos mojego zdjecia
 to oczywiscie zapraszam do kontaktu mailowego.

a teraz najwazniejsze, 
LINK 
do strony.


Bardzo jestem ciekawa czy stronka Wam sie podoba.






4 komentarze:

Ulja_K pisze...

Cześć Czarna! :-)) Brawo! Gratulacje! Dzielna i mądra dziewczyna!! Nigdy nie przestałam w Ciebie wierzyć i Ci kibicować! Trzymam kciuki i pozdrawiam gorąco!Ściskam Cię!!

Sylwia Grabinska pisze...

No miło ze wpadłaś na blog i zostawiłaś komentarzy.
Ślicznie dziekuje, pozdrówki dla Was

sawyn pisze...

Super koleżanko ,widzę że zassałaś bardzo dużo pozytywnej siły od Matki Natury i Twoje prace sa inspiracją dla innych.Pozdrawiam i życze samych sukcesów!!!

Sylwia Grabinska pisze...

Dziekuje Tomcio 😊