II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2013-07-28

Laponskie wyroby rzemieslnicze / Sami handicrafts products / Sames konsthandverk

Owe wyroby sa paskuuuudnie drogie.
A szkoda, bo mysle ze gdyby cena byla bardziej przystepna
wiecej chetnych byloby do ich zakupu.

Nacieszylam oko sokiem z maliny morozki (hjortron)
i poszlam ogladac i fotografowac inne wybory :)


 

 
Ten manekin po srodku malo nie doprowadzil mnie do zawalu,
Podczas fotografowania wpadlam niechcacy na niego.
Myslalam ze to jakas osoba, wiec grzecznie przeprosilam,
a jak sie odwrocilam i zobaczylam, ze ktos nie ma glowy...
serce mi zamarlo...
Chyba ogladam za duzo horrorow.
 

troche wikliny

Troche welnianych krasnoludkow


Te koniecznie musialam przymierzyc, bo byl moj rozmiar.
Leciutkie, cieplutkie i jakze kolorowiutkie :)
Bardzo mi sie podobaly, cena za to mniej.



 
No i pora na szklo.

Za ok 4-5cm kolorowa szybke zaplacic trzeba 450kr
No coz KOLOROWY ZAWROT GLOWY


 
Nie ukrywam ze szklo uwielbiam, i wyroby BARDZO mi sie
podobaly, niestety ceny nie na moja kieszen :(

Szkoda ze sztuka usmiecha sie glownie do tych z grubymi portfelami.



Milego wieczorku!


 

Brak komentarzy: