II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MAKRO-KOSMOS


2014-05-11

Idzie wiosna / Spring is comming / Våren kommer



Idzie wiosna malymi kroczkami, chyba zdarla sobie buty w tym roku
bo jakosc dojsc nie moze.
Temperatury po 4 stopnie w maju, to troszke za malo jak dla mnie!

Od trzech dni mgla siadla mi na dom, i sie odczepic nie chce
(mieszkam w poblizu wody, a ta jak szalona paruje sobie),
a doslownie 500m wyzej sloneczko innym przyswieca.

Zalamac sie mozna!


A mnie to sie  chce na CITO
bujac w hamaku, 
w cieplym sloneczku 
i z dobra ksiazka

ehhh gdzie ta ladna, ciepla pogoda sie podziala?
Oddac mnie tu zaraz!



3 komentarze:

Arnfinn pisze...

Se der ja :) Det spirer og gror i naturen. Det var et fint bilde. Bakgrunnen fremhevet grenen og bladene på en fantastisk måte.

stiefbeen pisze...

heerlijk het is nu buiten genieten.

Chwile... pisze...

Jak położone na labradorytach.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...