II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2014-05-11

Idzie wiosna / Spring is comming / Våren kommer



Idzie wiosna malymi kroczkami, chyba zdarla sobie buty w tym roku
bo jakosc dojsc nie moze.
Temperatury po 4 stopnie w maju, to troszke za malo jak dla mnie!

Od trzech dni mgla siadla mi na dom, i sie odczepic nie chce
(mieszkam w poblizu wody, a ta jak szalona paruje sobie),
a doslownie 500m wyzej sloneczko innym przyswieca.

Zalamac sie mozna!


A mnie to sie  chce na CITO
bujac w hamaku, 
w cieplym sloneczku 
i z dobra ksiazka

ehhh gdzie ta ladna, ciepla pogoda sie podziala?
Oddac mnie tu zaraz!



3 komentarze:

Arnfinn pisze...

Se der ja :) Det spirer og gror i naturen. Det var et fint bilde. Bakgrunnen fremhevet grenen og bladene på en fantastisk måte.

stiefbeen pisze...

heerlijk het is nu buiten genieten.

Chwile... pisze...

Jak położone na labradorytach.