II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2016-08-25

Pajaczki, pajeczynki, swiatlo i magia / Spiders, spider webs, light and magic




Kolejny Helios 58mm 44-2 dotarl do moich raczek (magiczny).
Przylecial rowniez Pentacon 29mm (bajeczny)
a w drodze do mnie juz kolejny Pentacon 50mm i....
sie doczekac juz nie moge.


Ech dzis duzo pisac nie bede.
Spojrzcie sami co potrafie nimi wyczarowac.
Jestem zachwycna :) i przyjemnie zaskoczona.

w koncu zaczynaja mi sie podobac moje wlasne zdjecia.
Sa bardziej artystyczne, maja dusze, wyrazaja inny wymiar.
W koncu sa INNE.

Wlasnie za to kocham moja fotografie, ciagle czegos  nowego sie ucze, 
odkrywam, rozwijam sie
i niesamowicie duzo szczecia i przyjemnosci z tego czerpie.

A najbardziej mnie cieszy, ze znalazlam u boku kogos,
 kto kocha rownie mocno fotografie 
jak ja


Pozdrawiam cieplutko
Duzo pozytywnej energii Wam podrzucam :)


















Brak komentarzy: