II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2018-04-12

Miedzynarodowa wystawa Open Art 2018 / International Exhibition in Italy Open Art 2018


No to juz oficjalnie moge sie pochwalic.
Moje nazwisko widoczne... we Wloszech.

Alez sie ciesze ogromnie!

Po raz pierwszy pokazuje swoje prace poza granicami Norwegii.

Jak to mowia pierwsze koty za ploty...

Szkoda ze tym razem mnie tam nie bedzie,
mam jednak cicha nadzieje, ze kiedys bedzie mnie stac
 na pokazaniu sie na takiej wystawie.







2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ucieszyła mnie wiadomść. Gratuluję!!! Trzymam kciuki. Pozdrawiam serdecznie, Anna

Sylwia Grabinska pisze...

slicznie dziekuje.
Pozdrawiam rowniez
Sylwia