II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2020-05-28

Publikacja / Publication/ Publisering



Witajcie 
wpadam na chwileczkę by się pochwalić 😉

A chwalę się, 
bo to moja pierwsza okładka 
w foto magazynie
oraz
moj pierwszy tekst.... uwaga siedzicie?
po norwesku 😉
Tak! Udało mi się to napisać po norwesku.
Jestem z siebie dumna.







W następnym tygodniu czekają mnie 
2 egzaminy z...
 norweskiego: pisemny i ustny.

Jestem szalona, by po zaledwie 2,5 miesiącach nauki
przystępować do egzaminu.

Ale, co tam
zawsze sobie powtarzam ze
jeśli mnie coś nie zabije to mnie tylko wzmocni.

Proszę mocno trzymać kciuki 
🍀😉🍀

Życzę miłego dnia.

Ps. za oknem znów ponuro i deszczowo.
Coś czuje w kościach ze lato będzie zimne 😰


2 komentarze:

OdnowionaJa pisze...

Gratulacje wielkie, co za osiągnięcie, też jestem z Ciebie dumna. ;))) Zdjęcia zachwycające, ale Ty tylko takie wykonujesz. Gratuluję napisania po norwesku i życzę powodzenia w egzaminach, odważna jesteś i to jest wspaniałe, trzymam kciuki. :))))

Anonimowy pisze...

G R A T U L A C J E!!! Kolejny krok do sławy. O egzamin się nie martwię , bo kto jak nie Ty?

buziole
zomajka