II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2020-06-28

Zycze wspanialych wakacji / Happy summer time / God sommar



Kochani, wiem znow mnie nie bylo dlugo na blogu, 
ale lato ma to do siebie, ze jest sie zajetym doslownie po uszy.
Praca wokol domu, ogrod, wyjazdy, 
i nie uwierzycie w tym roku mamy
CUDOWNE LATO

To juz trzeci upalny i prawie bezwietrzny tydzien.
Temperatury od 25-30 stopni!!!
Niesamowite! 
Od 6 lat mieszkam w Norwegii i to pierwszy tak dlugi cieply okres 
z takimi wysokimi temperaturami.

No ale nie zachwalam, bo od jutra maja zawitac deszcze.
Oby te ciemne chmury nie zawisnely nad nami na wieki.



Wiem ze w Polsce sa straszne opady deszczu, podtopienia, 
wody wszedzie duzo. Jest mi bardzo przykro z tego powodu.
Niestety natura jest nie do okielznania.
Nigdy nie wiemy co nas czeka z jej strony.


Jeszcze wirus nie ustapil, a tu kolejne ciosy.
Miejmy nadzieje ze pogoda u Was sie w koncu poprawi 
i wroca sloneczne dni.


Tymczasem, chcialabym Wam zyczyc
wspanialych, beztroskich, slonecznych i zdrowych wakacji.

Ja bede zapracowana w wakacje,
 i o ile sytuacja z wirusem sie poprawi to
moze moje wakacje odbeda sie w listopadzie :)
Szykuje sie ciekawy wyjazd, ale czy do niego dojdzie? 
Zobaczymy.
Trzymam kciuki i Wy tez trzymajcie
 bo bylby to wspanialy prezent urodzinowy dla mnie.
No i kolejne spelnienie fotograficznych marzen 💪



Jeszcze raz duzo zdrowka
i slonecznej pogody zycze Wam.

BEZTROSKIEGO LATA !!!
💕

Brak komentarzy: