II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2023-11-02

Mi艂a niespodzianka 馃槏 / Nice surprise

2 miejsce (srebro)
2 miejsce (srebro)/ 2nd place (silver)



Witajcie Kochani,
wpadam dzi艣, by si臋 CHWALI膯,
 bo jestem dumna z moich osi膮gni臋膰 fotograficznych za rok 2022

Dzi艣 moja znajoma fotografka Marit, z Norwegii, pogratulowa艂a mi
drugiego miejsca w konkursie fotograficznym.
Ja oczywi艣cie bardzo zdziwiona, bo nie za bardzo rozumia艂am sk膮d te gratulacje, 
i odpowiadam jej, 偶e chyba wys艂a艂a pomy艂kowo do mnie t臋 wiadomo艣膰.

P贸藕niej wys艂a艂a mi zdj臋cia moich zdje膰 kt贸re znalaz艂y si臋 ksi膮偶ce.
Okaza艂o si臋, 偶e to sp贸藕nione wyniki za 2022 rok, a poniewa偶 koniec tego roku, 
by艂 dla mnie potwornym 偶yciowym Armagedonem, tak偶e ca艂kowicie zapomnia艂am 
o takich rzeczach jak fotografia, czy konkursy.

Co to za ksi膮偶ka? 
Ksi膮偶k臋 t臋 otrzymali dzi艣 fotografowie, kt贸rzy po pierwsze, 
s膮 cz艂onkami klub贸w fotograficznych w Norwegii, 
a po drugie, ksi膮偶ka ta zawiera tylko zdj臋cia konkursowe z 2022 roku.

Ksi膮偶ka wysz艂a z druku z rocznym op贸藕nieniem, 
znajduj膮 si臋 w niej wszystkie nagrodzone 
i wyr贸偶nione zdj臋cia konkursowe z 2022 roku.


Nie wiem ile zdj臋膰 zosta艂o wys艂anych, ani ile os贸b wzi臋艂o udzia艂 w konkursie,
ale b臋d臋 to wiedzie膰 jak dojdzie ksi膮偶ka do moich r膮k.

 
Poni偶ej dyplomy z konkurs贸w z 2022

wyr贸偶nione/honorable mantion

wyr贸偶nione/honorable mantion

wyr贸偶nione/honorable mantion

zaakceptowane/ acceptance

zaakceptowane/ acceptance

zaakceptowane/ acceptance

zaakceptowane/ acceptance


Co mnie najbardziej zaskoczy艂o, 偶e znalaz艂am si臋 na 9. miejscu 
( na 7. je艣li wzi膮膰 pod uwag臋 2 miejsca, kt贸re zdoby艂y ex aequo tyle samo punkt贸w) 
 w kategorii:
"Fotograf Roku 2022, Mistrzostwo Norwegii".

Yuppiiiii 馃挭馃挭馃挭

Poni偶ej lista fotograf贸w, 
kt贸rzy otrzymali najwi臋ksz膮 ilo艣膰 zdobytych punkt贸w
w konkursie.
I pomy艣le膰, 偶e znalaz艂am si臋 w «TOP DZIESI膭TCE» 馃ぉ

Fotografem Roku zosta艂a tym razem kobieta 馃槂
Nina Carlsen, kt贸rej serdecznie gratuluje 馃憦馃憦馃憦



Poni偶ej rezultaty ze strony Norweskiego Stowarzyszenia Fotograf贸w




Troch臋 szkoda, 偶e tej ksi膮偶ki nie wys艂ano mi tu do Polski.
Za to m贸j ex pewnie dosta艂 w tym roku dwa egzemplarze.
Niech ma i podziwia 馃槒馃お馃ぃ

No i to dziewi膮te miejsce,  
dla mnie...
mega sukces!

Marit by艂a tak mi艂a, 偶e powiedzia艂a, 
偶e sprawi dla mnie jeden egzemplarz i mi wy艣le.
Za co jej bardzo serdecznie dzi臋kuj臋 馃槝馃槝馃槝
Fajnie, 偶e istniej膮 fotografowie,
kt贸rzy ci膮gle mnie wspieraj膮 i mi dopinguj膮.

馃崁馃崁馃崁

Echhh, 
ale偶 mi ta wiadomo艣膰 poprawi艂a dzi艣 nastr贸j 馃挅馃槏

W 2022 roku by艂am cz艂onkiem Klubu fotograficznego Skodje.
W tym roku, Klub ten znalaz艂 si臋 na 2 miejscu 
wszystkich klub贸w fotograficznych w Norwegii.

Bardzo fajni ludzie w tym klubie, troch臋 偶al, 偶e nie trafi艂am tam du偶o wcze艣niej, 
bo nale偶膮 do tego klubu fotografowie, kt贸rzy dla mnie s膮 wielk膮 inspiracj膮, 
s膮 bardzo aktywni, kreatywni, zdolni i by艂oby si臋 od kogo uczy膰.

No c贸偶, ten etap przygody w Norwegii mam ju偶 za sob膮.
Cieszy mnie, 偶e zdo艂a艂am doby膰 tam jakie艣 nagrody i wyr贸偶nienia.
Pozna艂am bardzo fajnych i ciekawych ludzi z ta sam膮 pasj膮.
No i mia艂am to szcz臋艣cie, 偶e uda艂o mi sie odwiedzi膰 i sfotografowa膰 
sporo 艂adnych zak膮tk贸w.


Czas by na rok nast臋pny znale藕膰 jaki艣 polski foto klub, 
i pr贸bowa膰 si艂 w Polsce jak i mi臋dzynarodowo. 


I na koniec fotka z  komentarzem jury do mojego zdj臋cia ,
kt贸re zaj臋艂o 2 miejsce w konkursie

馃槏




呕ycz臋 spokojnego wieczorku 

POZDRAWIAM GOR膭CO 馃挋馃挌馃挍馃挏








 

Brak komentarzy: