II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2023-12-09

Kolejny krok do przodu, cel osiągnięty! / Next step forward, goal achieved!






Witajcie, Dzień doberek 😊
aura za oknem taka sobie, nogi można połamać tak ślisko.
Miałam możliwość się o tym przekonać wczoraj
wybierając się na kolejny jogging.
I cieszę się, że wróciłam do domu bez kontuzji.

Na kolejny wybieg, muszę pomyśleć o kolcach na buty.



Brakuje mi słońca, światła dziennego!!!
Zwykle listopad i grudzień to dla mnie najgorsze miesiące
pod względem samopoczucia, pogody, deprechy...
dni są bardzo krótkie i szybko zapada ciemność.
Na szczęście w tej szerokości geograficznej
stan ten zmienia się na lepsze już z nowym rokiem.

🍀🍀🍀
 
Piątkowa poczta przyszła z niespodzianką,
doszły w końcu moje certyfikaty!
 Egzaminy zdane!!! 😍💪
Dla mnie to kolejny krok do przodu.

Teraz trzymać kciuki za dalsze moje plany.


Kochani, wiem że to gorączkowy okres przedświateczny,
zakupy, sprzątanie, prezenty, i inne przygotowania...
postarajcie się aby ten okres nie był tak "spięty".

Życzę Wam spokojnego Adwentu
postarajcie się ten czas oczekiwania spędzić 
PRZYJEMNIE I BEZ STRESU 


🕯🕯🕯🕯

 


Życzę dużo zdrówka

S E R D E C Z N O Ś C I 💕


 

Brak komentarzy: