II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2023-12-01

Biegamy i pomagamy - Bieg Kobiet ZIMA 2023




Kolejny mój bieg.🤘
BIEGAM I POMAGAM
20% wpisowego idzie na cele charytatywne 💝

Ślisko było dziś bardzo,
 na szczęście zdążyłam wybiegać kilometry tuż przed opadami śniegu🤪

Najważniejsze dla mnie, że wróciłam bez kontuzji.
Nogi i ja sama - cała!

Bielizna termoaktywna spisuje się świetnie, 
Już nie marznę.
Zobaczymy do jakiej minusowej temperatury
 będzie mi w tym ciepło.





Kolejny bieg charytatywny będzie na wiosnę :) 

Jeśli zima pozwoli na bezpieczne bieganie, to będę próbować
kontynuować to moje truchtanie.
Tak dla zdrowotności i dobrego samopoczucia 🙃🏃‍♀️
Jeśli będzie zbyt ślisko to będą długie spacery ☺️

Tymczasem
Pozdrawiam Was serdecznie.

Za oknem sypie i sypie…
Miłego weekendu ❤️





 

Brak komentarzy: