Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2024-05-05

Grillowanko / BBQ





Kto by pomyślał, że zaledwie tydzień temu, dokładnie w piątek rano
był szron na trawie i temperatura w nocy minusowa, 
a już w poniedziałek zawitało do nas LATO!

No i wreszcie się doczekałam sezonu grillowego!
Ale grill to takie jedzonko, że się nigdy mi nie znudzi.
W dodatku w miłym towarzystwie, 
to bardzo fajna metoda spędzania wolnego czasu.

💢

Majówka w tym roku przepiękna, słoneczna i gorąca.
Można było się wygrzać, poopalać, popracować
pogrillować i odpocząć.
aaa i nawet pobiegać sobie po lesie😜 💪, 
Chociaż kręgosłup wciąż mi dokazuje, 
to jednak staram się trochę ruszać.




Celowo się nigdzie nie wybierałam na majówkę, 
nawet wiedząc, że będzie świetna pogoda na jakiś wypad.
A dlaczego?
Bo nienawidzę tłumów.
A widząc co się działo w długi weekend,
aż mnie ciarki przechodziły.

Że ludziom się tak chce wystawać w kolejkach i czekać godzinami, 
to się naprawdę bardzo dziwię.
Nie na moje nerwy 😂
Szkoda byłoby mi marnować tyle czasu wolnego na staniu w korkach, 
kolejkach, czy co gorsza spędzenia czasu w zatłoczonych górach.
Dla mnie byłaby to totalna masakra i potworny stresssss!

Dlatego zostałam w domu.



ale... mam taką wielką nadzieje, 
że te ogromne tłumy się przetoczyły w tym tygodniu,
i kolejny weekend będzie już 
NORMALNY.

Oby się pogoda jeszcze mi utrzymała do kolejnego weekendu,
bo w planach mam wypadzik w miejsce, 
które było na mojej liście do odwiedzenia.
Nie udało mi się tam dotrzeć w tamtym roku,
ale uda się w tym roku 😍

Gdzie się wybiorę? zdradzę Wam w kolejnym poście
mam nadzieję, że wrócę z fajnymi fotkami.


W tej chwili u mnie się zachmurzyło i zaczyna mocno wiać,
pewnie nagoni jakiś deszcz.
Oby przelotny...


Tymczasem życzę Wam
wciąż miłej i spokojnej niedzieli.

S E R D E C Z N O Ś C I  💛



 

Brak komentarzy: