Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2024-05-20

Jaworzno (cz.2) - Park Gródek z lotu ptaka


Dziś pisania będzie mniej.
Do pokazania mam widok z lotu ptaka na
jeziorko WYDRA w Parku Gródek.
Zdjęcia zrobione dronem, zanim zeszli się ludzie.



Jak już wspomniałam wcześniej, kiepsko było z lataniem i filmowaniem, 
bo ponad 3 lata nie latałam 
swoim dronem no i wyszłam z wprawy w jego sterowaniu.
Polecieć byle jak i byle gdzie, to nie jest problem, 
wzbić się do góry i strzelić fotki też jest łatwo.
Gorzej z płynnym sterowaniem drona podczas filmowania...
no i tu się rozjechałam.
Dodatkowo otrzymywałam komunikat, że jedno ze śmigieł obraca się szybciej
i zalecane jest lądowanie.
Także muszę posprawdzać śmigiełka i poczytać co to.



Nie chciałam więc drona za bardzo wymęczyć, 
by nie wyszła z tego jakaś  poważniejsza awaria.
Na dodatek wiatr był dość silny dla tego lekkiego maleństwa
 i na wyższych wysokościach dostawałam alert, że jest zbyt silny wiatr 


Miałam ochotę podlecieć jeszcze od drugiej strony jeziorka, 
i wznieść się wyżej, by ująć oba jeziorka, 
ale wznosząc się ponad skarpę, która osłaniała nas tam na dole od wiatru,
dosłownie mnie zdmuchiwało, i ciężko było sterować drona.
Poza tym traciłam sygnał GPS i dron mnie nie słuchał i odlatywał z pędem wiatru!
No powiem Wam, miałam stracha, że drona stracę!




Na szczęście udało mi się pstryknąć kilka zdjęć
i sprowadzić drona na ziemie, spociłam się trochę przy tym, 
bałam się, że go utopie albo 
 stracę w pobliskich drzewach, w kierunku których był zdmuchiwany.

Hmmmm mój dron chyba się za mocno zakurzył, ja zreszta też 
także  potrzebna teraz jest porządna diagnostyka.
zarówno Pilota jak i samego drona 😳.





Dzisiaj było króciutko,
szału nie ma jeśli chodzi o różnorodność zdjęć
bo niestety, nie udało mi się wzlecieć wyżej, 
by uchwycić szerszą perspektywę tego regionu.
a w kolejnym poście napiszę trochę 
i pokaże Wam inne miejsce w Jaworznie 
też warte obejrzenia.

Miłego wieczorku.
💗
 

 

Brak komentarzy: