Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2024-08-21

Jeśli zdjęcia, to koniecznie w formie papierowej !



No i w końcu udało mi się przysiąść
do kolejnego foto-albumu.
Wyszło tego 97 stron, kilka z nich pokazuje na blogu.

Będzie to dla mnie bardzo fajna pamiątka 
z okazji 50-tki 😊

Powtórzę się, ale to była druga w moim życiu
rewelacyjna wycieczka,
i będę ją wspominać BARDZO, ale to BARDZO MIŁO 


Ogromnie się cieszę, że poznałam fajne dziewczyny
i nawiązałam nowe kontakty.


Teraz tylko poczekać na produkcję albumu
i jego przesyłkę do domu 😍



Ja zaś niecierpliwie odliczam dni
do kolejnego szaleństwa.
Oby tylko mi pogoda dopisała.

Kochani, życzę wszystkiego dobrego,
jeśli się urlopujecie, to udanego wypoczynku,
jeśli pracujecie tak jak ja,
to przyjemnej i spokojnej pracy


do usłyszonka niebawem.

SERDECZNOŚCI 💝

 

Brak komentarzy: