Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2024-08-03

Kwiaty w ogrodzie / Flower in the garden / Blommor trädgården


W końcu weekend
i chwilka odpoczynku.
W ogrodzie jeżówki pięknie już kwitną.



Pszczółki i inne owady maja teraz pracowity okres
zbierania nektaru.


Nawet szerszenie nam w ogrodzie się pokazały.
Latają jak bombowce dookoła hortensji,
niestety te polują wyłącznie na osy i pszczoły.


Trzmiele i bąki też bzyczą sobie radośnie.
Owoce takie jak jeżyny zaczynają dojrzewać, 
Udało mi się nawet zebrać kilka truskawek 😍,
jakieś spóźnione się pokazały, ale za to bardzo smaczne.

Pogoda a właściwie upały zelżały i całe szczęście,
bo od razu lżej się oddycha.
Chyba już bym chciała taką "lżejszą pogodę"
chociaż wiem że polskie lato może być długie i gorące.

Zdołałam też pobiegać trochę w tym tygodniu,
z czego się ogromnie cieszę.


Trochę planów mam na sierpień, 
punktów do odwiedzenia,
rzeczy do zrobienia, 
tylko czasowo mam problem wbić się w mój grafik pracy.
Także zobaczymy ile z tego da się wydusić.

Jutro spotkanie i relaksik ze znajomymi.

Życzę Wam spokojnego weekendu
S E R D E C Z N O Ś C I 😘


 

Brak komentarzy: