II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MAKRO-KOSMOS


2014-10-17

Witam ponownie :) / Welcome beck / Välkommen tillbaka



Zaczela sie delikatnie tuz nad linia horyzontu.
Zrobilam kilka zdjec i czekalam obserwujac ja ponad godzine.
 Niestety nie zmieniala swej intensywnosci a i
prognozy rowniez nie byly obiecujace, bo zalwdwie K2, wiec myslalam ze to wszystko na co moglam wczoraj liczyc.

Ok godziny 23:30, gdy wskakiwalam pod kolderke
rzucilam nerwowo okiem za okno i co widze? OGNIKI!!!!

Budze  Wikinga, ktory juz sobie smacznie chrapal i krzycze do ucha,
wskakujemy w gaciorki biegniemy na taras fotografowac.



Zanim wydobylismy masze ciezkie dziala na taras w postaci sprzetu fotograficznego ona juz tanczyla na niebie,
 mienila sie slicznie wdzieczac i droczac sie z nami ze przegapiamy jej wystep.

Udalo sie nam uchwycic tych kilka doslownie ostatnich chwil.
Po jakis 15 minutach przycichla i juz nie nie obudzila.
 





A tu z tarasu probowalismy uchwycic jednoczesnie 
Droge Mleczna i zorze.
Dodam ze Milky Way o tej porze  jest przepieknie widoczna.

Jesli nam niebo bedzie dzis sprzyjac, a dokladnie bezchmurna pogoda, to sprobujemy wieczorem sil w fotografowaniu Drogi Mlecznej.
Musze tylko panietac by sie cieplutko ubrac i wziasc ze soba mate by wygodnie lezec i w niebo spogladac :)))

Ciepla kawa i slodkosci to juz obowiazek :)





2 komentarze:

Arnfinn pisze...

Så flotte bilder det ble den lille stunden Nordlyset viste seg så flott :)

miss-cherry pisze...

Cudnie to wygląda. Cudnie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...