II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2019-07-03

Nadmuchaj Mi


Humor paskudny trzymam mnie od zeszłego tygodnia,
dopada przemeczenie, ten incydent w pracy kosztowal mnie 
sporo nerwow. 
Wciaz musze odwalic robote za tego kogos, 
bo KTOSIEK olal wszystko i wszystkich 
i sobie przedluzyl wakacje idac na kolejne chorobowe.
Nie ukrywam, nie zaskoczylo mnie to, wrecz przeciwnie, przewidzialam to!

Na dodatek pogoda nie rozpieszcza.
Leje i leje i przestać nie moze.
Gradem wali i scina mi moje wszystkie kwiaty w ogrodzie.
A najbardziej to mi zal moich pieknych gigantycznych makow!

W wielu miejscach w Norwegii spadl snieg!
Czujecie blusa? Snieg w lipcu!
Normalne przegiecie. Co sie dzieje z nasza planeta!

Dzis jechalam do pracy i myslalam ze zle widze, 
termometr pokazywal 5 stopni Celsjusza!

Gdzie sie podzialo LATO?
niedlugo urlop a tu taki paszkwil za oknem.

Czlowiek kisi sie w domu i dostaje do glowy.

Nie wspomne juz,  ze moj projekt dmuchawcowy poszedl w diably.
Najpierw czekalam az pokaza sie dmuchawce, 
jak juz sie pokazaly, to wialo niemilosiernie, 
 zlapac ostry kadr niemal graniczylo z cudem.

Znow czekanie kilka dni i nadzieja, ze mi ich nie wydmucha.
Nie wydmuchalo, 
ale swiatlo w ten dzien bylo do kitu.
Wampirzyska w powietrzu nie dawaly za wygrana,
Wygraly i zmusily do powrotu na kanape.







mialam wizje, mialam plany.

Rozpadalo sie i na koniec wydmuchalo mi wszystko :(

Takze nazwa projektu "Nadmuchaj Mi"
pasuje tu jak nic.


Wydmuchano mnie do wiatru.
i teraz trzeba bedzie czekac na kolejny rok. 




Szukalam i szukalam... i znalazlam, 
malego slimaczka spiacego w dmuchawcu.

A jedyna rzecz jaka kojarze z tym zdjeciem to to, ze parszywe komary 
i gryzace meszki utrudnialy mi doszczetnie fotografowanie, 
wchodzily do nosa, do oczu
normalnie jakas masakra, nie do wytrzymania.
Musialam szybko zwiewac do domu.



Milego wieczorku

nie dajcie sie WYDMUCHAC :)




2 komentarze:

Chwile... pisze...

W tym całym nieszczęściu odnalazłaś niesamowitą niespodziankę. Ślimaczek w dmuchawcu? Tego bym się nie spodziewała. Powoli, ale jednak do przodu- tak trzymać. Nie sądzisz, że to dobry znak. Myślę, że wszystko się odmieni i pójdzie po myśli, jak widać nad tym czuwasz. Powodzenia.

Maria Rodrigues pisze...

Fantastic photos!!!
Have a nice weekend
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...