II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2019-06-30

Dla czyjes korzysci / For someone´s benefit / För någons fördel


Dzis bedzie troche inaczej, 
mniej kolorowo 
i smutniej.

Kolejny raz w zyciu dostaje po dupie za... 
wlasnie, za to, ze jestem pracowita, sumienna, uczynna.

Szczegolnie w pracy stawiam sobie wysoka poprzeczke 
i lubie wykonywac ja jak nalezy.
Jestem punktualna, rzadko choruje.
Czesto sie zdarza, ze pracuje z paskudna migrena, 
przeziebieniem czy innymi dolegliwosciami,
podczas gdy wspolpracownicy z byle katarem, bolem gardla ida na chorobowe.

Szefowie zawsze mieli dobre zdanie o mnie, 
co mnie kazdorazowo ogromnie cieszy.
Nie jestem osoba konfliktowa i mysle, ze latwo sie ze mna pracuje.
Moze czasem az za latwo!

Nie lubie lenistwa, prozniactwa, 
zwlaszcza w pracy!

Nie lubie byc tez wykorzystywana 
i nie lubie gdy sie wykorzystuje innych!

Dlaczego pisze dzis o tym?
Bo to boli, bo czuje ze to tak bardzo niesprawiedliwe.

Tak dlugo, jak pracuje i nie skarze sie, jestem uczynna 
(czytaj: odwalam czarna robote za innych)
wszystko jest ok... oczywiscie OK dla tych ktorzy maja z tego korzysci.

W tamtym tygodniu postanowilam ze  
opowiem glosno co czuje, 
dlaczego nie podoba mi sie jak jestem traktowana...
kolejny raz WYKORZYSTYWANA

ze caly balagan w pracy zostawia mi sie nie pierwszy raz, 
a osoba za niego odpowiedzialna zmyka sobie na chorobowe.


Uslyszal o tym szef 
i uslyszala osoba odpowiedzialna za te sprawe.

O ile szef zrozumial moje "pretensje i zale" 
o tyle osoba odpowiedzialna za zaistniala sytuacje nie poczuwa sie do winy.


Moral dla mnie:

Nie dawaj palca bo Ci urwia reke!


Duzo mojej winy w tym, 
bo dalam sie zmanipulowac i wykorzystywac przez rowny rok
liczac na dobre relacje w pracy.

Byly dobre...  dopoki ktos na tym korzystal.


CZAS NA ZMIANY!










4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Trzymaj się i walcz o swoje!

zomajka

Sylwia Grabinska pisze...

Dzieki, Będę walczyć 😘
Pozdrowki z bardzo wietrznej i deszczowej Skandynawii

Unknown pisze...

No widzę że nareszcie zaczynasz myśleć o sobie tak trzymaj! nie dawaj jej więcej okazji żeby Tobą manipulowała masz za dobre serce! 😚

Ina pisze...

Polak madry po szkodzie .... dobrze ze czasami budzimy sie z koszmarow. Powodzenia i usciski