II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2019-06-01

Ksiazka / The book / Boken





W koncu do mnie dotarla ksiazka.
Ksiazka, ktora zostala wydana w zwiazku z nasza wystawa "Ślad",
o ktorej pisalam w jednym ze wczesniejszych postow.

Od kilku dni wystawa ta jest juz w Szwecji w miescie Hallstahammar
i potrwa do 15 wrzesnia 2019.


Wystawa cieszy sie duzym powodzeniem i odwiedzilo ja juz sporo osob.
Pisano o Nas, tzn o wystawie, w lokalnej gazecie :)

Mam nadzieje, ze zdolam zajechac latem do Szwecji,
do galerii Naturfotografiska
i zobaczyc te wystawe na wlasne oczy.



Spojzcie, moje zdjecie i tekst w ksiazce :)



A ponizej reprezentacja skladajaca sie z 40 fotografek. 
I ja w srod nich! Reprezentuje Norwegie.
Duma mnie rozpiera.


Jesli dojade na wystawe oczywiscie zrobie zdjecia i nie omieszkam sie pochwalic.
No bo jakby nie bylo to odwalilysmy kawal niezlej roboty.

Dodam jeszcze ze, 14 wrzesnia 
bedzie dodatkowo przeprowadzona aukcja naszych zdjec,
a wszystkie pieniadze z aukcji zostana przeznaczone na szczytny cel 
"oczyszczanie oceanu".

Kochani pamietajmy, 
dbajmy o te nasza planete, mamy ja tylko jedna a ona powoli umiera!!!
Tak nie wiele trzeba, po prostu nie smiecmy, 
nie wyrzucajmy odpadow gdzie popadnie, 
Zmniejszmy konsumpcje, zanim cos kupisz, zastanow sie 
czy NAPRAWDE tego potrzebyjesz,
czy to tylko kolejny impulsowy zakup...

Przestanmy sie spieszyc, gonic za ... no wlasnie, za czym?

Doceniajmy to co mamy.
szanujmy sie nawzajem,
zostawmy porzadek nastepnym pokoleniom.


Milej Soboty






Brak komentarzy: