II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2019-06-23

Przecudny wieczor / Beautiful evening / Vacker kväll


Witam ponownie.
Wczoraj wspomnialam o przepieknym wieczorze jaki mielismy 2 dni temu.
Pogoda byla w kratke, raz deszcz, raz slonce.
Moj Wiking byl troche sceptyczny do wyjscia w taka pogode,
bo w sumie celem bylo zajrzenie w jedno miejsce i zobaczyc czy lilie wodne sie juz rozbily.

Jak dojechalismy na miejsce 
 to zapomnielismy o liliach, bo takie rzeczy dzialy sie na niebie.

Wialo paskudnie tego wieczoru i nie powiem, tylki nam troche przemarzly.
Ja chodze od kilku dni znow polamana, cos mi wlazlo w krzyze, (zapewnie STAROSC!!!)
wiec tego wieczoru postanowlilam, ze nie bede zginac plecow i ze bede fotografowac bez statywu.

I powiem nawet, ze statyw byl tego wieczoru niepotrzebny.

Spojrzcie jakie pieknosci na niebie mielismy.
Swiatlo zmienialo nam sie co chwile.



Pokropilo od czasu do czasu.






a z tej ogromnej ciezkiej chmury, 
ktora widzicie u dolu spadly ogromniaste krople deszczu.


Pokazala sie tecza!
nawet podwojna
Biore to za znak szczescia :), bo tego mi w najblizszym czasie potrzeba!

i wiecie co? bylismy tam sami, a to oznacza ze nikt tej teczy niema :)
To sie nazywa znalezc sie w odpowiednim czasie i odpowiednim miejscu!




A tu ja podczas fotografowania, 

foto: A.Malmedal





A okolo 23:30 kolorki zniknely, sloneczko poszlo spac.
Nie nastaly egipskie ciemnosci, bo mamy teraz noce polarne.




Mam nadzieje ze fotki sie podobaja, 
wieczor a wlascieie noc byla przepieknie malownicza :) 


Zycze milej Niedzieli i do
uslyszenia 

1 komentarz:

miss-cherry pisze...

Pani Sylwio, chciałabym umieć robić takie piękne krajobrazy. Zdjęcia bardzo mi się podobają.