II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2024-03-25

Ohhhh!!!! Wreszcie! Nadchodzi czas przebudzenia 😍




No i doczekałam się kwitnących drzew!!!
Uwielbiam ten okres, kiedy wszystko budzi się do życia.

Pogoda przez te ostatnie dnie była bardzo ZIMNA!
Powiedziałabym norweska.
Lodowate wiatry, deszcz na przemian z gradobiciem
no i słońce i chmury.

Taka bardzo kapryśna pogoda,
nie na darmo mamy powiedzenie
"w marcu jak w garncu".




Problem wielki miałam, by wstrzelić się w jakieś
okno pogodowe, by sfotografować tę wytęsknioną wiosnę.

Dziś w końcu mi się udało.
Pomiędzy deszczem, gradem
walcząc z silnym i mroźnym wiatrem,
mam świeżutkie fotki nieśmiałej wiosny 😍

Młode listki wierzby płaczącej już się zielenią,
a pąki na wszystkich drzewach nabrzmiałe,
czekają na słonce i trochę cieplejszą pogodę.




Na szczęście Wielkanoc będzie na sporym plusie,
i o ile wierzyć prognozom, ma być słońce.

Nasza magnolia, nie zrzuciła pąków,
wiec myślę, że przetrwała przymrozki.
Będzie niebawem otwierała swoje kwiaty.





Natomiast u sąsiadów magnolia już w przepięknej krasie!







Ogród powoli budzi się do życia.












Zaczynaja pojawiać się kolorki 😀








Szara i ponura zimowa aura przemija.
NARESZCIE 👌


Zaczyna pachnieć w powietrzu, 
ponieważ sporo drzew już kwitnie.






💢💢💢


Nawet udało mi się dziś złapać trochę słońca w obiektyw 😍.
Radość dla mojej duszy fotografa 💜
Było chwilami pięknie, ale wciąż zimno.






I Tym oto kolorowym i słonecznym akcentem
dzis już Was żegnam.

Życzę przyjemnego dzionka,
oraz czekam na cieplejsze dni.


S E R D E C Z N O Ś C I 💚


















Brak komentarzy: