II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2024-03-29

Wesołego Alleluja ! Happy Easter Time !

 




Kochani, z okazji zbliżających się
Świąt Wielkanocnych 
życzę Wam
przede wszystkim spokoju ducha, 
wytchnienia w tym pędzącym świecie,
radosnych i beztroskich chwil z najbliższymi,
zdrowia
i dużo słońca.

Wykorzystajcie ten czas dobrze 😉

💚💚💚

Ja jutro natomiast, nie pędzę z koszyczkiem, by świecić jajka
ale tradycję polską utrzymuje za to moja mama.

Sposób skandynawski spędzania świat wielkanocnych,
bardziej mi przypadł do gustu,
i myśle, że będę go kontynuować
bo jest świetny na oczyszczenie duszy i umysłu!
A poza tym ZDROWY 😏

Także ja jutro po skandynawsku
zabieram moje cztery litery wysoko w góry,
pogoda ma być BOSSSSKA 😍

👌

Ja już spakowana, bo wcześnie rano wyjazd.
Nie mogę się już doczekać! 
Miałam naprawdę dwa ciężkie tygodnie,
i przewietrzenie głowy 
jest dla mnie WSKAZANE! 


Tak się również składa, że jutro mija
Pierwszy ROK w Polsce!!!

💢💢💢

Liczę na wspaniałe zdjęcia.
Także na pewno się nimi  z Wami podzielę
w kolejnym poście 😉.





WESOŁYCH ŚWIĄT,
takich jakie lubicie najbardziej 

💚💛💚









Brak komentarzy: