Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2024-06-07

GEOpark - kolejna perełka w okolicy.


Dzień doberek,
Piątunio spędziłam intensywnie na nogach,
przedreptałam dziś prawie 20 km
po lasach, łąkach i pobliskich wertepach.

I powiem Wam, uwielbiam takie zmęczenie!


Robię wielkie oczy 
odwiedzając miejsca, które kiedyś były polami
a dziś stoją tu porządne wille i domki jednorodzinne.
Także widać, że dobrobyt w Polsce 
też już zagościł.
No i fajnie! Ja się ogromnie cieszę, 
że się coś na dobre posunęło.

Ale... ostatnio uderza mnie to, że Polacy kochają narzekać,
powiedziałabym, że nawet prześcigają się w udowadnianiu komu jest gorzej...
REALY, ludzie wyluzujcie?!!!

Nie  ro...zu...miem  tego.

Nie oglądam w ogóle polskiej telewizji, 
bo to totalne pranie mózgów tutaj,
w dodatku same negatywne informacje.
Nie wiem czy istnieją wolne media w Polsce?
jeśli tak to mnie oświećcie.

Przymykam oczy na rzeczy, na które nie mam wpływu
i staram się tego nie rozkminić na atomy.
Puszczam mimo uszu, debilne komentarze
i uszczypliwości innych.
Dziś szkoda mi zużywać na to mojej energii.
A żeby utrzymać ten balans, którego mi brakowało
przez ostatnie 1,5 roku
staram się spędzać jak najwiecej czasu na łonie natury,
aktywnie!
I wierzcie mi, pomaga.

Dzisiaj jednak chciałam Wam pokazać
 zaciszne miejsce, które odkryłam,
i to nie daleko mojego miejsca zamieszkania.

To GEO Park w Grzybowicach.
Wycieczkę zaczęłam od Parku południe, tam znajdują się
stawy, a na stawach kaczuchy, nenufary i wędkarze 😜

Ptaszki tu śpiewają tak głośno, że bez trudu zagłuszają ruch uliczny,
 który jest tuż za rogiem.


Byłam tam wieczorem ok 19.00
zero wiatru a pogoda i temperatura idealna.
Trochę miałm obawy, że będzie tam pełno komarów,
 jak to nad woda bywa, ale nie było.
Nic mnie nie pogryzło.
(w sumie to bardzo mnie to dziwi, bo pamietam, że komarów 
zawsze u nas było sporo)




W parku tym jest sporo ławeczek, 
są również takie leżaki do odpoczynku
i ogrom miejsca na trawie, która była ładnie skoszona.

Jak dla mnie fantastyczne miejsce na piknik, 
albo chociażby na to, by przyjechać sobie
i poczytać w ciszy książkę,
albo poleżeć i pogapić się w niebo słuchając ptaków.

Jedno jest pewne, to miejsce będzie odwiedzane przeze mnie częściej.
Postaram się tu wybrać następnym razem ale już z aparatem.



Weekend za pasem,
odpoczywajcie jeśli macie ku temu możliwości.
Życzę wspaniałej pogody
I do następnego razu.

SERDECZNOŚCI 
💚💋

 





Brak komentarzy: