Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2024-06-26

Podekscytowana - jadę w góry i to jakie!

 


No Kochani,
doczekałam się w końcu dnia mojego wyjazdu.
Upały dziś były nieziemskie, 
dniówka w pracy była potwornie ciężka i długa, 
a teraz czeka mnie nocny wyjazd w...
GÓRY
Jakie góry i gdzie?
napiszę Wam jak już wrócę z fotkami.

Ten wyjazd to kolejny mój prezent dla siebie samej
z okazji 50-tki :)
w tym roku mam zamiar się trochę porozpieszczać.

Proszę trzymajcie kciuki, by pogoda dopisała,
największy ból tego wyjazdu byłyby mgły.
I o ile lubię mgiełki i mgiełkowe klimaty,
 to tym razem mgłom chciałabym podziękować,
chcę oglądać szczyty i doliny ze szczytów :)

Chcę poczuć wiatr we włosach na górskich stoczach.

Ahoj przygodo!
Strasznie się cieszę, że udało i się zorganizować ten wyjazd.

Widzimy się za tydzień,
i miejmy nadzieję z przepięknymi zdjęciami.


Życzę Wam spokojnej nocy,
a mnie samej, szczęśliwej podróży.

💖 




Brak komentarzy: