Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2023-09-20

Lato wciąż nie odchodzi! / Summer still is here!


Ależ mamy wciąż cudną pogodę!!!!
Rozpieszcza mnie ona w tym roku bardzo 😊
I niech trwa jak najdłużej.
A obserwując norweską pogodę i tegoroczne ich lato,
oj nie zazdroszczę im.
Mają przesrane!
No ale jak już wcześniej wspomniałam, ten klimat skandynawski
do lekkich nie należy.



Dziś miałam wolne od kursu.
Postanowiłam, że popracuje trochę w ogrodzie.
Wczesnym rankiem zdążyłam złapać w obiektyw kilka pajęczyn i pajączków.
I całe szczęście bo niby wiaterek delikatny,
ale do fotografowania pajęczyn
to skaranie boskie 😂😂😂


Nieźle się musiałam napocić i nawkurzać
ale... coś tam w obiektyw ładnego dziś złapałam.
Już nie wspominam i motylkach
bo te ochoczo spijały nektar u sąsiada w ogródku 😉

No to podrzucam moje pajączki.
życzyłabym sobie mniej wiatru i super pogodę na jesień.
Bo wierzcie mi, takie fotografowano,
pomimo iż kark i plecy bolą, pomimo iż się nawkurzam na wiatr,
to  jest to dla mnie zajęcie 
cholernie odprężające. 


Zamykam się we własnym świecie i
NIE MA MNIE!!!!!



Kochani podrzucam słońce,
tęcze i energię 😘


Dziś króciutko
ale kolorowo 💚



S E R D E C Z N O Ś C I 💖

 

 

4 komentarze:

jouer au machine a sous en ligne pisze...

Dzięki za wspaniałą pracę wykonaną na tym blogu

Sylwia Grabinska pisze...

Dziękuje, i cieszę się że ktoś to docenia. Pozdrawiam i życzę przyjemnego dnia

Kasia z Gliwic pisze...

Niemożliwe, ależ perełki do oglądania!!! Jesteś zdolniacha!!!Pozdrawiam

Sylwia Grabinska pisze...

Cieszę się że się podoba :)
POZDROWIONKA z Zabrza