II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2023-10-16

Idzie Nowe, czy lepsze? Miejmy nadzieję!



Dobry wieczór 💕
Aż ciężko uwierzyć, że jeszcze 2-3 dni temu 
biegałam w krótkim rękawku i mieliśmy około 20 stopni!
A dziś zaledwie 5 stopni za oknem.
Brrrrrr ochłodziło się i to tak nagle.

Wciąż jednak mam nadzieję, że słońce przyświeci
i będziemy mieć piękna Polską Złotą Jesień.



Liście tu i ówdzie zaczynają nieśmiało zmieniać kolorki 😍
Jeszcze nie znalałam magicznych jesiennych kolorowych piękności,
ale mam cichutka nadzieję, że dam radę i że jednak 
śniegiem to tu nam tak szybko nie sypnie 
jak w moim dawnym domu (Norwegii).
Tak u nich już śnieg popaduje.
Nie zazdroszczę.
 

Nie wiem jak Wy, 
ale czekam na końcowe wyniki wyborów,
Jakoś cieżko mi uwierzyć, 
że partia rządząca, pomimo ich paskudnego rozdawnictwa,
rozkradania majątku i innych afer, 
wciąż ma takie poparcie wśród społeczeństwa polskiego.
Myśle, że tylko dzięki wielkim pieniądzom wywalonych na ich kampanie,
i środkach jakimi mogli walczyć w tej kampanii, 
pozwoliło im uzyskać taki wynik.
Gdyby inne partie miały takie możliwości i środki
wierzę, że wyniki by nas bardzo zaskoczyły.

Ale to takie moje dywagacje...
Pocieszająca jest natomiast frekwencja tych wyborów.
Jeszcze nie podliczono wszystkich głosów 
ale już wiadomo, że prawie 74% społeczeństwa poszło do urn.
Co ciekawe tym razem głosowało bardzo dużo młodych i kobiet.
 BRAWO!

I powiem Wam, ja nie lubię mówić i pisać o polityce, 
co nie oznacza, że jestem obojętna na to co się dzieje...
Nie, nie
ale chciałabym mój blog utrzymać w tej lekkiej wersji 😉

Trzymam mocno kciuki, by Polska do której wróciłam,
miała możliwość powrotu do pełnej demokracji,
i niezależnych mediów.
To ważne w wolnym kraju.

Pamiętajmy, że i tak żyjemy już w nieciekawych czasach,
dodatkowo wojna za rogiem...
i nigdy nie wiadomo co nas jeszcze czeka.

Cieszmy się życiem, 
i pamietajmy, że

wczoraj jest historią
jutro -  tajemnicą
a dzisiaj - darem

nie zmarnujmy tego!!!




S E R D E C Z N O Ś C I 💖
i spokojnej nocy życzę

 

Brak komentarzy: