II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2023-10-17

Jesień / Autumn / Höst

 



Kto by pomyślał?!
Jeszcze wczoraj pisałam, 
że wciąż nie spotkałam tej pięknej i kolorowej jesieni,
a dziś na spacerze: TADAMMMMM!!!
Takie piękności zobaczyłam.


Na spacerze byłam wczesnym rankiem, 
i powiem Wam
CHŁODNO już jest i to bardzo.
Słoneczko na szczęście przyświecało,
 więc ręce jeszcze nie marzły.


Cieszę się, że mogłam dziś sfotografować kilka fajnych
jesiennych motywów. 


Bo od jutra ma popadać.
Ufff nie lubię deszczu i zimna.
Dobrze, że mam co robić w takich szarych i brzydkich dniach. 


Trzeba będzie się dodatkowo zaopatrzyć w jakąś dobrą lekturę
na te jesienno-zimowe długie wieczory.
Może wrócę też do rysowania, czy malowania 😊
Na nudę narzekać nie będę napewno!


Chciałabym jednak aby pogoda jeszcze nam się utrzymała,
przydałby mi się jakiś dodatkowy wyjazd w góry,
 takie jesienne,
z błękitnym niebem i słońcem 😍
i nie za silnym wiatrem.
Ehhhh...
cieżko jest zaplanować taki wyjazd w weekend
i w dodatku z ładna pogoda.
Ale będę próbować. 
Październik jeszcze się nie skończył 😁


A wiecie kogo rankiem spotkałam?
Panią Lato!!!

Jestem pełna podziwu, że wciąż można spotkać motyle,
a przecież noce są już takie zimne.




Życzę Wam spokojnej Nocy,
lub wspaniałego dnia 


Do usłyszonka 😘

2 komentarze:

Bogusław Dobisz pisze...

Wow! No właśnie takiej jesieni szukam... choć ostatnio lekko straciłem nadzieje że w tym roku stać ja na takie piękności i taki klimat jaki pamiętam z minionych lat, chociażby z przed roku. Ogólnie wielka szkoda że nadciągnęło takie ochłodzenie i to niemal w środku naszej kochanej kolorowej chciało by się rzec, jesieni. Cały czas mam odczucie że jeszcze będzie pięknie i miło, w sensie że jesienny spacer który tak uwielbiam nie będzie ucieczką przed zimnem, a przyjemnością obcowania wśród kolorów natury i szelestem liści pod nogami.
Piękne zdjęcia, miło pozdrawiam.

Sylwia Grabinska pisze...

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.
To zawsze raduje mą duszę. Bardzo mi miło, że komuś jeszcze podoba się sposób w jaki obrazuję ten świat.
No i miejmy nadzieję, że jeszcze przyjdą kolorowe dni. Nie muszą być ciepłe, bo mróz też jest zdrowy, ale słoneczne? Czemu nie? Takie kolorowe i oszronione... TEZ PIĘKNE.
Pozdrawiam ciepło z Zabrza