II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2024-02-10

Wiosna? / Spring?






Back to the life 😜
Zapchany nos i zatoki to już historia.
Nawet szybciutko się z tego wylizałam, 
w sumie to dzięki regularnym irygacjom nosa.

👌
A dziś... WIOSNA do nas zapukała!!! 😍  

Ależ cieplutką pogodę mieliśmy!!!!
Cudnie i tak wiosennie się zrobiło.
Ptaszki ćwierkały dziś tak radośnie,
że aż się człowiekowi żyć mocniej zachciało 😊

Oj tak, tęsknie za zielenią, słońcem i ciepełkiem.
BARDZO!!!!

Wiem, wiem dopiero luty 
i zima może pokazać pazurki jeszcze nie raz,
ale chciałabym mieć nadzieję, że nie będzie ona walczyć zbyt długo
i w miarę wcześnie nam stąd odejdzie.

Wrzucam Wam trochę radosnych zdjeć,
i śle pozytywną energię 😘



Szczerze mówiąc, mam już dość tych szarości na zewnątrz,
ciepłych ubrań...
Ale, dobra wiadomość jest taka, że najgorsze miesiące 
już za nami.
Idziemy ku wiośnie 😍


Kochani
życzę Wam wspaniałego weekendu.

Mój weekend był pracowity,
pomagałam znajomym przy malowaniu
no i nie powiem, zaczynają już mięśnie boleć,
Ramiona i plecy nadwyrężone 😖
także na jutro za dużo nie planuje,
 jeśli pogoda dopisze,
może jakiś mały jogging dla relaksu,
no bo nogi mam wciąż w miarę sprawne 😂😂😂

 


💜💛💚💛💜SERDECZNOŚCI 💜💛💚💛💜

 

Brak komentarzy: