II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2024-02-01

Spadek formy / Temporary setback / Tillfällig nedgång


No i dopadło również mnie!
🥴

Na razie kicham i prycham,
nos i zatoki zapchane, zaczyna mnie męczyć jakiś kaszel.
Mówi się, że najgorsze są te pierwsze 3 dni.
Trochę skrzypie jak stare drzwi, 
bo poszło mi na struny głosowe.

Szczerze mówiąc ostatnio miałam w okół siebie
bardzo dużo osób przeziębionych i tylko się zastanawiałam,
jak długo mój organizm zdoła się przed tymi wirusami uchronić.
No i nie powiem, walczył długo.

Także w ruch poszła:
 cytryna, imbir, miód, kurkuma, rozmaryn,
płukanie nosa solą.
Wspomagam się dodatkowo pyłkiem pszczelim i wit.D iC

Gardło nie boli, więc jest szansa,
że to tylko nieżyt nosa.
Temperatury nie mam i o dziwo 
(tfuuu tfuu...odpukać) 
głowa też nie boli, więc do przeżycia

Nie jest najgorzej.
wierzę, że się szybko z tego wykaraskam.

Kilka dni biernego odpoczynku,
pomoże organizmowi się szybciej pozbierać.

Książka to zawsze dobry wybór
 na spadek formy 😜

Moi Drodzy,
życzę dużo zdrówka
i
przyjemnego weekendu.



Tęsknicie za wiosną?
Bo ja bardzo!

Pozdrawiam 💕













 

Brak komentarzy: