II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2024-02-27

Zaczynamy kwitnąć 😍


16 stopni dziś!!!
P R Z Y J E M N I E 😍

Już skaczę z radości, bo powiało wiosną!
Mam cichą nadzieję, że zima już nie wróci.
Niech się nam już zieleni.



Ależ mnie te kwiatuchy radują,
balsam dla oczu i duszy.
A i słoneczko też już ładnie przygrzewa.
Za niedługo będzie wszystko pięknie pachnieć,
krzaki, drzewa i kwiaty!

💚💛💚

Trzeba by wyruszyć na łowy z aparatem i złapać trochę
życia w kadr. 

Ptaszki ćwierkają tak radoście, że aż miło się rano wstaje.

Jeszcze troszkę 
i będę mogła również pogrzebać w ziemi 😂.
No i nie mogę się doczekać kwitnienia 
tego wszystkiego co posadziłam jesienią.




Tymczasem... 
dziś wieczorem, w ramach relaksu
 wymalowałam sobie trzy akwarele.
Kurczę, muszę trochę częściej te moje farby wyciągać,
bo tracę wprawę 😟







Czas też może na jakiś kolejny wyjazd?
🤔

Trekking jakiś dłuższy by mi się widział 😍
No zobaczymy...

Spokojnej nocy życzę
lub miłego dzionka 
(w zależności kiedy to czytacie)


S E R D E C Z N O Ś C I 💚








 

Brak komentarzy: