Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2024-10-05

Wkrótce czas na urlop! Yoopiiii /Soon, time for holidays!


Dobry wieczór moi Drodzy,
czas mi pędzi znowu jak szalony.
Mamy już październik,
który to powitał nas deszczowo i dość chłodno.

°˖✿⋆˚🌏⋆˚✿˖°

Dni są coraz krótsze to widać i czuć.
Nieuchronnie idziemy ku temu ciemnemu, zimnemu 
i niemiłemu okresowi za którym
ja osobiście nie przepadam.

Plusem życia w Polsce jest to, 
że ten okres jest aż o połowę krótszy niż w Skandynawii.
Także myślę, że do przeżycia 😉.

Ja natomiast już odliczam niecierpliwie 
dni do mojego urlopu.

ᨒ ོ ☼

Już za tydzień, będę daleko stąd.
Urlop będzie aktywny,
z plecakiem w górzystych terenach, z aparatem w ręku
ale... mam również nadzieję, że tym razem będzie też trochę czasu na relaks
 i  kąpiel morską.
Gdzie jadę? 😎
Dowiecie się tuż po moim powrocie.

⛰︎ ☀︎ ❀

Mam ogromną nadzieję, że przyjadę z mnóstwem 
 wrażeń i miłych wspomnień oraz z przepięknymi zdjęciami, 
z którymi napewno się tu z Wami podzielę.

˚˙°📷 ༘ ⋆。˚

Cieszę się, że naładuję się pozytywnie 
na resztę tych ciemnych nadchodzących miesięcy.
Kto wie? może znów poznam ciekawych i bogatych wewnętrznie ludzi,
może zawiążą się nowe znajomosci...


Jedno wiem napewno!
URLOP mi potrzebny.

Spokojnego wieczorku
i do usłyszonka 😘

𓆩♡𓆪






 




 

Brak komentarzy: