Miłość nie boli. Ból sprawiają ludzie, którzy nie potrafią kochać... Love doesn't hurt. Pain is caused by people who cannot love...

TRANSLATOR

2024-04-20

Wiosna nam uciekła i przyszło zimno!


Brrrr ależ zimnica do nas przybyła!
co to się dzieje na tym świecie?
Dubaj zalany, w Rosji też podtopienia,
na północy Polski opady śniegu,
w górach śnieżyca i zawierucha

u mnie w Zabrzu - zimno!
W nocy temperatura spadła do 1,2 stopnia.
A tak EU piszczy, że globalne ocieplenie,
jakoś tego nie czuć. 



Za to zobaczcie co dziś się wyprawiało w Małopolsce !!!
ZORZA!
Dla mnie rewelka, oczywiście znów jest w złym miejscu.
Może kiedyś uda mi się upolować zorze w Polsce 😍
tymczasem cieszmy oczy zdjęciami innych.
Pozwoliłam sobie porwać zdjęcia z fb.





Sezon tulipanów zaczął się już dość wcześnie, 
ale z powodu zimna
kwitnienie się zatrzymało.
W sumie to w tym kwietniu wszystko zaczęło kwitnąć 
o 3 tyg.wczesniej.



Problem pewnie będą miały drzewka owocowe,
które pięknie wszędzie kwitły.
W Internecie pisano, że wielu sadowników
rozpalało ogniska w sadach by uchronić jabłonie.





a niektórzy zastosowali metodę zraszania, by uchronić rośliny.
Szczerze mówiąc byłam przekonana, że to również uszkadza,
czy w jakiś sposób jest niekorzystne dla roślin.

o to kilka zdjęć z fb dla zobrazowania tej metody.







Miejmy nadzieje, że to była 
wcześniejszą "Zimna Zośka",
a ta kalendarzowa będzie tym razem cieplutka.




Kochani weekend znowu za pasem...
ja nie wiem co się z tym czasem dzieje,
ale ostatnio pędzi mi jak szalony.

Albo ja się starzeje i się nie wyrabiam????
😳😜😂

ale.. ja się cieszę, 
bo coraz bliżej do kolejnych moich wyjazdów.

Także trzymam kciuki za lepsza pogodę w późniejszym terminie 👍 



Przyjemnego weekendu!

SERDECZNOŚCI 💕

 

Brak komentarzy: