II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2024-04-05

Ukryte w magnolii / Hidden in the magnolia


a kuku?!

W zeszłym tygodniu miałam okazje wybrać się na spacer 
z tymi oto dwiema młodymi damami.
Początkowo nie były zbyt ochocze na zdjęcia,
natomiast pod koniec spaceru,
trochę się rozluźniły i
i udało mi się zrobić te fajne zdjęcia w magnolii.




Pogoda coraz cieplejsza,
tylko patrzeć jak wskoczymy w sandałki i letnie ubrania!
Dziś miało być ok 24 stopnie, ale jest pochmurnie 
a kolejny powiew pyłu z Sahary spowodował,
że jest chłodniej niż zapowiadano.
Ale 20 stopni to równie fajna temperatura.
Śmieję się i mówię znajomych i rodzinie:
nie narzekajcie, toż to przecież piękne norweskie lato 😅
A oni na to? takie bez słońca?
ANO ! I w dodatku bez deszczu 😂 
a to luksus w Norwegii.

Powiem Wam, trochę się boje nadchodzących upałów.
W tamtym roku lato przeżyłam w miarę łagodnie,
i miejmy nadzieję, że i w tym roku będzie OK. 😎

Natomiast, 
wraz z pojawieniem się ostrzejszego światła dziennego,
słońca, znowu odwiedziło mnie zapalenie tęczówki.
Bez wizyty u okulisty się tym razem nie obejdzie 😖
No i przez ten ból oka, oczywiście łepetyna też 
strajkuje.

No ale tak to w życiu już jest,
jak jest za dobrze, to trzeba dla wyrównania dostać porządnie w łeb,
żeby w tych uniesieniach za daleko nie odlecieć.
Bilans musi wyjść na ZERO 😈

Zgadzacie się ze mną?

💢💢💢

Wszystko budzi się do życia.
Ptaki budzą mnie już o 4:30
ale co tam... bez ptaków świat byłby bardzo smutny,
wiec niech sobie śpiewają.

Zresztą każda zima jest taka cicha...
dla mnie wręcz martwa, bo ptaków nie słychać.

Drzewa się już ładnie zaczynaja zielenić,
kwitnie też dużo drzewek
i to jest najfajniejszy okres w naszej wiośnie. 











Spójrzcie jaką piękność spotkałam.
Larwa/gąsiennica nawet piękna, 
za to sam motyl, to ćma (których nie lubię)
ale ciekawy obiekt fotograficzny 😉


a to dorosły osobnik - Eudia pavonia



Weekend za pasem,
trzeba by jakiś aktywny spontan znowu wyczarować.

Tymczasem życzę Wam 
pogodnego weekendu,
takiego jaki lubicie 😉
















 


Brak komentarzy: